Fredagsmysmorgon

image

Inte riktigt dags att stiga upp än! Tycker Christoffer
Men jag är nog rätt sugen på en snabbpromenad!
Vädret är perfekt för det ca 20 grader och moln…  Skönt att röra på fötter och tankar inför vårt fotojobb i eftermiddag.
Porträttfotograferingska bli jätte kul!  En dansk familj (så då får man svara på engelska)

Hotel Reveron ligger mitt emot oss på andra sidan torget
Dom har en jättepool på taket och jag ser alla ängsliga turister som sneglar upp mot himlen och undrar var fan solen är??! Tittar man sen på väderprognosen ska det regna nästan hela helgen 🙂

Ingen idé att tro man ska bli brun här!!
Jag själv börjar bli julblek, den inbitna solbrännan har snart lämnat min kropp 😉 dags att göra nåt åt de!!

Hej och kram så länge…  Jooo visst är det 1advent på söndag?

Leave a comment